Beléptetőrendszer az ellenőrzött hozzáférésért
A beléptetőrendszer lényege dióhéjban
A beléptetőrendszer kialakítása és alkalmazása ma már elengedhetetlen az irodákban, ipari létesítményekben. A rendszerhez általában különböző eszközök tartoznak, mint például a beléptető kapukat nyitó beléptetőkártyák, vagy a biometrikus azonosítók (pl. ujjlenyomat-olvasók, arcfelismerők).
Az eszközök általában egy központi egységgel, leggyakrabban egy számítógéppel vagy adatbázissal vannak összekapcsolva, amelyek lehetővé teszik a hozzáférési jogosultságok kezelését, az eseménynaplók vezetését és azok felügyeletét.
A beléptetőrendszer folyamatosan rendelkezésre áll a nap 24 órájában és jelzést biztosít a megrendelőnek vagy a diszpécser szolgálatnak.
Beléptetőrendszer egyedi igényeidnek megfelelően
A beléptetőrendszer sokoldalú lehetőségei
Legyen a kiválasztott technológia kártyás beléptetőrendszer vagy biometrikus azonosítás, az ellenőrzött hozzáférés mellett számos plusz funkció lehetséges.
E-személyi technológia és a rendszer elemei
Olvasó, kártya, és vezérlő szoftver egyedi igényekhez igazítva. Beléptetőkártya helyett egy speciális személyazonosító okmány is elegendő lehet.
Miben segítünk?
A legfrissebb technológiákat alkalmazva testre szabott megoldásokat kínálunk, beleértve az RFID kártyákat, a biometrikus azonosítást, vagy egyéb innovációkat.
Megfelelés a GDPR szabályoknak
A beléptetőrendszerben keletkezett személyes adatok teljes mértékben megfeleltethetők a GDPR szabályainak.
A beléptetőrendszer sokoldalú lehetőségei
A beléptetőrendszer biztosítja a területen közlekedő személyek szabályszerű mozgásának koordinálását. Megakadályozza az illetéktelen hozzáférést, így védve a vagyontárgyakat, az érzékeny adatokat és a személyzetet.
Térképen megmutatja, ki hol tartózkodik, folyamatosan figyeli a mozgásokat, és rögzíti az eseményeket, amelyek később akár vissza is nézhetők.
De ha arra van szükség, még ettől is jóval többre lehet képes…
Integráció a vagyonvédelmi rendszerbe
Rendszámfelismerő kamera
Munkaidő-nyilvántartó rendszer kiegészítése
Tűzvédelmi funkciók
Miben segítünk?
A lehető legjobb beléptetőrendszert tervezzük meg a megrendelő igényei szerint, a költségek optimalizálása mellett. Vállaljuk a teljes körű tervezést, kábelezését és az eszközök telepítését. A beüzemelés mellett elvégezzük a szükséges integrációkat, emellett oktatást és karbantartást is biztosítunk.
E-személyi technológia és a rendszer elemei
Cégünk által forgalmazott és telepített beléptetőrendszer esetében kialakítható az E-személyivel vezérelhető technológia. Így a beléptetőkártyák szerepét a Belügyminisztérium által kiadott okmányok váltják fel.
A beléptetőrendszer elemei ebben az esetben is változatlanok:
Belépési pontok
Vezérlő szoftver
Olvasók
Beléptetőkártyák / e-személyi
Megfelelés a GDPR szabályoknak
A cégünk által kiépített beléptetőrendszer teljes mértékben megfelel a GDPR rendeletnek, ugyanakkor az intézmény saját adatvédelmi előírásaival is rugalmasan alkalmazható.
Az intézmény általi esetleges GDPR eltéréseket a rendszerben külön programozással lehet beállítani, vagy szükség esetén fejlesztéssel is ki lehet alakítani.
Gyakran Ismételt Kérdések
A biometrikus azonosítás jobb, mint a kártyás beléptetőrendszer?
Mindkettőnek megvannak a maga előnyei és hátrányai.
A biometrikus technológia nehezen hamisítható, mivel az azonosítók egyedi testi jellemzőkön alapulnak, mint például az ujjlenyomat vagy az írisz.
Azonban általában drágább, mint a kártyás rendszerek, mind a telepítés, mind a karbantartás szempontjából. Az adatok gyűjtése és kezelése érzékeny, így magas szintű adatvédelmi intézkedéseket igényel.
Milyen márkákkal dolgoztok?
Márkák, melyekben maradéktalanul megbízunk, és hatékonyságukat már számos alkalommal teszteltük: Assa Abloy, Jantar, Predor, Criptex.
Mennyire könnyen integrálható egy beléptetőrendszer más rendszerekkel?
A modern beléptetőrendszerek általában könnyen integrálhatók más rendszerekkel, mint például a tűzvédelmi vagy munkaidő-nyilvántartó rendszerek. Ez lehetővé teszi, hogy a cég egyetlen platformon keresztül kezelje a biztonsági ügyeket, és automatizálja a különböző funkciókat, például az ajtók nyitását/zárását tűz esetén, vagy a munkaidő-nyilvántartás eljuttatását a bérszámfejtéshez.